пʼятниця, 31 січня 2020 р.

🤳🖥️«Лайкоманія у соцмережах»


З 20 по 31 січня КЗШ № 65 брала участь у проведенні міського просвітницького марафону «Лайкоманія у соцмережах», метою якого стало сприяння формуванню у дітей та підлітків особистої медіакультури, соціальних, комунікативних компетентностей щодо безпечної поведінки у соціальних мережах.




вівторок, 28 січня 2020 р.

👮‍♂️👮‍♀️🛡️«ШКОЛА БЕЗПЕКИ ДЛЯ НЕПОВНОЛІТНІХ» VOL. 6


28 січня учні 10-А класу КЗШ  № 65 взяли участь тематичній зустрічі «Робітниче рабство за кордоном» в рамках проєкту «ШКОЛА БЕЗПЕКИ ДЛЯ НЕПОВНОЛІТНІХ»  на базі КЗК «Міська бібліотека для дорослих» (Пр. Поштовий, 40) спільно із представниками поліції , громади та курсантів Донецького юридичного інституту.



неділя, 26 січня 2020 р.

🇺🇦🤝ХОРОША ЛЮДИНА-2020 спільно з EdCamp Ukraine


До участі у відзначенні Всесвітенього Дня Гідності вже вчетверте в Україні долучилися без малого 108 541 осіб із 733 закладів освіти нашої країни!    
Віримо, що всі ми, разом із партнерами події, ставатимемо все кращими, гідними людьми. І дякуємо за магістральну підтримку цього року проєкту USAID_ВзаємоДія!

середа, 15 січня 2020 р.

🇺🇦💻🙋‍♀️🙋‍♂️Шкільний міжнародний дистанційний конкурс «Українське народознавство»


На сучасному етапі розвитку України народознавство є предметом, що формує особистість, навчає пізнавати і розуміти своє коріння, усну народну творчість, обряди, звичаї, традиції, народні символи, допомагає зберегти генетичну пам'ять нашого народу.
Тому такі конкурси будуть корисними, як мотиваційний компонент для вивчення народознавства в освітніх закладах і спонукатимуть до усвідомлення здобутих знань у майбутньому, щоб відчувати себе повноцінним українцем чи українкою.

пʼятниця, 3 січня 2020 р.

💱🔓🙅‍♀️Курс «Протидія торгівлі людьми в Україні»


Дистанційний курс «Протидія торгівлі людьми в Україні» містить концептуальні положення щодо попередження та протидії торгівлі людьми в Україні та методологічні засади здійснення превентивної роботи у закладах загальної середньої освіти.
Значна увага приділяється Національному механізмові взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, зокрема ролі й межам повноважень працівників закладів освіти щодо виявлення та реабілітації осіб, які постраждали від торгівлі людьми.