пʼятниця, 27 квітня 2018 р.
четвер, 26 квітня 2018 р.
вівторок, 24 квітня 2018 р.
Якою буде роль шкільних психологів у Новій українській школі
23 квітня — Всеукраїнський день психолога. А отже свято і 14,7 тис. шкільних психологів. Як повідомляють у МОН, невдовзі почнеться повне оновлення цієї служби. Що їм доведеться відтепер робити і які послуги вони надаватимуть учням у рамках НУШ?
Дадуть робочі місця і захистять від перенавантаження
В Україні понад 1 млн 200 тис. учнів цього навчального року отримали консультації шкільних психологів і стільки ж — пройшли діагностику. На жаль, кількість не завжди переходить у якість, немає жодної статистики щодо того, чи вирішила дитина проблему, з якою зверталася, чи було розв’язано конфлікт, зупинено булінг тощо.
Нині шкільні психологи очікують на «подарунок» — затвердження нового Положення про психологічну службу у системі освіти. За даними Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН, робота над ним добігає кінця: проект пройшов громадське обговорення, в Інституті модернізації змісту освіти 4 квітня затвердили фінальну версію. До нового навчального року Положення мають затвердити, адже першокласники, які підуть у НУШ, мають отримувати психологічний супровід на сучасному рівні. Днями в соцмережах міністр освіти і науки Лілія Гриневич написала: «Потрібно створити всебічно розвинену систему зі зміною підходів до ролі та роботи психолога у школі».
Про що йдеться? У штатний розклад кожної школи (у селі чи мегаполісі, усіх форм власності) внесуть ставку психолога. Кожного забезпечать робочим місцем. Нарешті прописано, що 50% часу психолог має проводити поза навчальним закладом, адже ці години передбачені на підготовку тренінгів, обробку тестів, роботу з фаховою літературою. Це — такий самий «домашній час», як і підготовка учителів до уроків. Адже раніше через відсутність чіткого розмежування часу адміністрація шкіл нерідко змушувала психолога перебувати в школі по 40 годин на тиждень. І заповнювали цей час «замінами» вчителів, консультуванням, підготовкою різних культурних заходів, а методробота зміщувалася на вечір, після 8-годинного робочого дня.
Які обов’язки зняли
У НУШ психолог не повинен брати участі у здійсненні виховної роботи, розробляти та впроваджувати програми з навчально-виховної роботи, адже він — не вихователь. Не мусить займатися просвітницько-пропагандистською діяльністю, адже він — не ідеолог. Немає більше завдання займатися корекцією відхилень в інтелектуальному та психофізичному розвитку, адже він — не дефектолог. А тим паче не повинен допомагати у виборі навчального закладу залежно від рівня психологічного розвитку. Чи складати разом з учнем життєві плани, як вимагало від психологів попереднє Положення. Хіба плани — це не особиста справа самого школяра та його родини?
Найбільше фахівців тішить, що зникла нереалістична вимога забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника освітнього процесу. Один психолог на 700 учнів, їхніх батьків та колектив учителів (за нормативами ставок) не в змозі це зробити. До слова, планується, що жорсткого обмеження кількості психологів залежно від кількості учнів більше не буде. Школа сама вирішуватиме, який штат психологів необхідний залежно від її специфіки та особливостей освітнього процесу.
Дітей більше не лякатимуть тестами
Має назавжди піти страх учнів перед психологом як перед «незворушною тіткою в окулярах, яка всіх підряд тестує, а потім по тим тестам виявляє нетямущих, з важким характером, з розладами». Школи прощаються з концепцією «поламаної дитини», яку необхідно довести до норми. Тож діагностика причин, що ускладнюють розвиток дитини, — більше не головний біль психолога. Він не повинен регулярно проводити психологічні обстеження, якщо на те немає потреби. Так, користуватися цим інструментом фахівець може, але заради певної мети. У НУШ — цінності дитиноцентризму, тож відтепер ітиметься про вивчення динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей. Акценти змінено: не «знайти ваду», а «розкрити можливості».
Що не так із психологічними службами в українських школах
Сучасні завдання шкільних психологів потребують підвищення кваліфікації. Тож мають ввести нові спецкурси для психологів: базові навички медіатора, розвиток стресостійкості в дітей, психологічній супровід осіб з особливими освітніми потребами. Можливо навіть, як на Заході, якщо у школі — команда психологів, кожен з них спеціалізуватиметься за якимось одним профілем.
Нові завдання психологів у школі:
1. Медіація
Медіатор — це посередник у конфлікті, який допомагає досягти згоди. Будь-який шкільний конфлікт (протистояння учня та вчителя, груп дітей, колективне цькування, сварки серед педагогів тощо) — вибухонебезпечне явище. Тож виявляти та гасити його в зародку — спосіб забезпечити психологічний комфорт під час навчання. Донедавна конфлікти ставали роботою для психолога, лише коли вже сталася якась надзвичайна ситуація. Батьки застрайкували і не пускають до класів дітей, жертву булінгу відвезли до лікарні з травмами, вчителька вдарила учня або той накинувся на педагога з кулаками… Фахівцю знадобляться додаткові знання щодо роботи з дітьми з підвищеною агресією, імпульсивними, такими, що страждають від депресії, та з багатьма іншими особливостями.
А ще психолог-медіатор має здобути таку саму репутацію, як у школах США: незалежна особа, яка неупереджено розбирає мотиви та аргументи, а не «представник учителів». Лише тоді учні, які перебувають у конфліктних стосунках, почнуть довіряти та звертатися заздалегідь. У більшості європейських країн психолог відповідає за шкільний клімат, що змушує його за допомогою профілактики дбати про безпеку та душевний комфорт учнів.
2. Психологічний супровід інклюзії
У кожній школі фахівець має підготувати учнів, а також їхніх батьків до здорової взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП). Розмови тут замало. Радять проводити тренінги, лекторії, семінари, консиліуми, під час яких будуть зруйновані стереотипи щодо спільного навчання. Якщо ж психолог увійде в спеціальну команду супроводу дитини з ООП (за таку роботу мають доплачувати), він має забезпечити психологічний супровід навчання, а ще — консультувати вчителів та батьків щодо створення ефективних умов для цієї дитини. Утім, фахівець не повинен виконувати обов’язки дефектолога, тож власне заняття та допомога в навчанні — не його сфера діяльності.
3. Навчання антистресу
Психолог сприяє збереженню та посиленню психічного здоров’я. Ось таке, здавалося б, непідйомне завдання. А зробити це реально не огортаючи турботою кожну дитину (це, до речі, не завжди зміцнює), а навчаючи школярів справлятися зі стресом та напругою. Хто, як не фахівець, має розповісти про те, як перемогти тривогу перед контрольною, перебороти негатив, вплинути на власний настрій, позбутися психологічної втоми наприкінці дня. Використовувати всі «психогігієнічні штучки» повинні вміти всі сучасні діти, починаючи з першачків.
У початковій школі ці навички можна розвивати в ігровій формі. Підлітки зазвичай і самі цікавляться різними техніками «управління собою». Дитина має стати компетентною щодо власної психіки — хіба це не природно? І навіть дивно, що раніше дітям ніхто про це не розповідав.
4. Допомога вчителям
На думку міністра освіти і науки Лілії Гриневич, щоб поліпшити психологічний стан вчителя, «шкільні психологи мають взаємодіяти не тільки з дітьми, а й з учителями». У новому Положенні вказано, що психолог має консультувати та надавати психологічну допомогу всім учасникам освітнього процесу. А ще — робити таку собі психологічну експертизу: сприяти вчителям в опануванні та розробці інноваційних освітніх програм і технологій. Наскільки педагоги зможуть сприймати психолога як людину, що здатна допомогти з емоційним перенапруженням, професійним вигорянням тощо? Поки що невідомо. На Заході теж лише зараз підійшли впритул до створення так званих команд благополуччя.
У школах, де вчителів навчають, як зняти стрес і повноцінно відпочити за невеликий проміжок часу, де чимало ідей для поліпшення атмосфери (мотиватори, обмін компліментами, приємні сюрпризи один одному), позитивний ефект першими відчули учні. Їхні успіхи в навчанні значно поліпшилися. Може, слоган «Дітей мають навчати щасливі вчителі» приживеться і в українських школах?
Дадуть робочі місця і захистять від перенавантаження
В Україні понад 1 млн 200 тис. учнів цього навчального року отримали консультації шкільних психологів і стільки ж — пройшли діагностику. На жаль, кількість не завжди переходить у якість, немає жодної статистики щодо того, чи вирішила дитина проблему, з якою зверталася, чи було розв’язано конфлікт, зупинено булінг тощо.
Нині шкільні психологи очікують на «подарунок» — затвердження нового Положення про психологічну службу у системі освіти. За даними Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН, робота над ним добігає кінця: проект пройшов громадське обговорення, в Інституті модернізації змісту освіти 4 квітня затвердили фінальну версію. До нового навчального року Положення мають затвердити, адже першокласники, які підуть у НУШ, мають отримувати психологічний супровід на сучасному рівні. Днями в соцмережах міністр освіти і науки Лілія Гриневич написала: «Потрібно створити всебічно розвинену систему зі зміною підходів до ролі та роботи психолога у школі».
Про що йдеться? У штатний розклад кожної школи (у селі чи мегаполісі, усіх форм власності) внесуть ставку психолога. Кожного забезпечать робочим місцем. Нарешті прописано, що 50% часу психолог має проводити поза навчальним закладом, адже ці години передбачені на підготовку тренінгів, обробку тестів, роботу з фаховою літературою. Це — такий самий «домашній час», як і підготовка учителів до уроків. Адже раніше через відсутність чіткого розмежування часу адміністрація шкіл нерідко змушувала психолога перебувати в школі по 40 годин на тиждень. І заповнювали цей час «замінами» вчителів, консультуванням, підготовкою різних культурних заходів, а методробота зміщувалася на вечір, після 8-годинного робочого дня.
Які обов’язки зняли
У НУШ психолог не повинен брати участі у здійсненні виховної роботи, розробляти та впроваджувати програми з навчально-виховної роботи, адже він — не вихователь. Не мусить займатися просвітницько-пропагандистською діяльністю, адже він — не ідеолог. Немає більше завдання займатися корекцією відхилень в інтелектуальному та психофізичному розвитку, адже він — не дефектолог. А тим паче не повинен допомагати у виборі навчального закладу залежно від рівня психологічного розвитку. Чи складати разом з учнем життєві плани, як вимагало від психологів попереднє Положення. Хіба плани — це не особиста справа самого школяра та його родини?
Найбільше фахівців тішить, що зникла нереалістична вимога забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника освітнього процесу. Один психолог на 700 учнів, їхніх батьків та колектив учителів (за нормативами ставок) не в змозі це зробити. До слова, планується, що жорсткого обмеження кількості психологів залежно від кількості учнів більше не буде. Школа сама вирішуватиме, який штат психологів необхідний залежно від її специфіки та особливостей освітнього процесу.
Дітей більше не лякатимуть тестами
Має назавжди піти страх учнів перед психологом як перед «незворушною тіткою в окулярах, яка всіх підряд тестує, а потім по тим тестам виявляє нетямущих, з важким характером, з розладами». Школи прощаються з концепцією «поламаної дитини», яку необхідно довести до норми. Тож діагностика причин, що ускладнюють розвиток дитини, — більше не головний біль психолога. Він не повинен регулярно проводити психологічні обстеження, якщо на те немає потреби. Так, користуватися цим інструментом фахівець може, але заради певної мети. У НУШ — цінності дитиноцентризму, тож відтепер ітиметься про вивчення динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей. Акценти змінено: не «знайти ваду», а «розкрити можливості».
Що не так із психологічними службами в українських школах
Сучасні завдання шкільних психологів потребують підвищення кваліфікації. Тож мають ввести нові спецкурси для психологів: базові навички медіатора, розвиток стресостійкості в дітей, психологічній супровід осіб з особливими освітніми потребами. Можливо навіть, як на Заході, якщо у школі — команда психологів, кожен з них спеціалізуватиметься за якимось одним профілем.
Нові завдання психологів у школі:
1. Медіація
Медіатор — це посередник у конфлікті, який допомагає досягти згоди. Будь-який шкільний конфлікт (протистояння учня та вчителя, груп дітей, колективне цькування, сварки серед педагогів тощо) — вибухонебезпечне явище. Тож виявляти та гасити його в зародку — спосіб забезпечити психологічний комфорт під час навчання. Донедавна конфлікти ставали роботою для психолога, лише коли вже сталася якась надзвичайна ситуація. Батьки застрайкували і не пускають до класів дітей, жертву булінгу відвезли до лікарні з травмами, вчителька вдарила учня або той накинувся на педагога з кулаками… Фахівцю знадобляться додаткові знання щодо роботи з дітьми з підвищеною агресією, імпульсивними, такими, що страждають від депресії, та з багатьма іншими особливостями.
А ще психолог-медіатор має здобути таку саму репутацію, як у школах США: незалежна особа, яка неупереджено розбирає мотиви та аргументи, а не «представник учителів». Лише тоді учні, які перебувають у конфліктних стосунках, почнуть довіряти та звертатися заздалегідь. У більшості європейських країн психолог відповідає за шкільний клімат, що змушує його за допомогою профілактики дбати про безпеку та душевний комфорт учнів.
2. Психологічний супровід інклюзії
У кожній школі фахівець має підготувати учнів, а також їхніх батьків до здорової взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП). Розмови тут замало. Радять проводити тренінги, лекторії, семінари, консиліуми, під час яких будуть зруйновані стереотипи щодо спільного навчання. Якщо ж психолог увійде в спеціальну команду супроводу дитини з ООП (за таку роботу мають доплачувати), він має забезпечити психологічний супровід навчання, а ще — консультувати вчителів та батьків щодо створення ефективних умов для цієї дитини. Утім, фахівець не повинен виконувати обов’язки дефектолога, тож власне заняття та допомога в навчанні — не його сфера діяльності.
3. Навчання антистресу
Психолог сприяє збереженню та посиленню психічного здоров’я. Ось таке, здавалося б, непідйомне завдання. А зробити це реально не огортаючи турботою кожну дитину (це, до речі, не завжди зміцнює), а навчаючи школярів справлятися зі стресом та напругою. Хто, як не фахівець, має розповісти про те, як перемогти тривогу перед контрольною, перебороти негатив, вплинути на власний настрій, позбутися психологічної втоми наприкінці дня. Використовувати всі «психогігієнічні штучки» повинні вміти всі сучасні діти, починаючи з першачків.
У початковій школі ці навички можна розвивати в ігровій формі. Підлітки зазвичай і самі цікавляться різними техніками «управління собою». Дитина має стати компетентною щодо власної психіки — хіба це не природно? І навіть дивно, що раніше дітям ніхто про це не розповідав.
4. Допомога вчителям
На думку міністра освіти і науки Лілії Гриневич, щоб поліпшити психологічний стан вчителя, «шкільні психологи мають взаємодіяти не тільки з дітьми, а й з учителями». У новому Положенні вказано, що психолог має консультувати та надавати психологічну допомогу всім учасникам освітнього процесу. А ще — робити таку собі психологічну експертизу: сприяти вчителям в опануванні та розробці інноваційних освітніх програм і технологій. Наскільки педагоги зможуть сприймати психолога як людину, що здатна допомогти з емоційним перенапруженням, професійним вигорянням тощо? Поки що невідомо. На Заході теж лише зараз підійшли впритул до створення так званих команд благополуччя.
У школах, де вчителів навчають, як зняти стрес і повноцінно відпочити за невеликий проміжок часу, де чимало ідей для поліпшення атмосфери (мотиватори, обмін компліментами, приємні сюрпризи один одному), позитивний ефект першими відчули учні. Їхні успіхи в навчанні значно поліпшилися. Може, слоган «Дітей мають навчати щасливі вчителі» приживеться і в українських школах?
На що витрачають час шкільні психологи (за даними МОН):
Вебінар з Ольгою Рудневою "Як навчитись жити щасливо?"
#ureport_самоосвіта
Кожного разу пропонуємо вам щось корисне, безкоштовне та онлайн для самоосвіти. І сьогодні не виключення.
Кожного разу пропонуємо вам щось корисне, безкоштовне та онлайн для самоосвіти. І сьогодні не виключення.
26 квітня о 17:00 відбудеться вебінар з Ольгою Рудневою на тему "Як навчитись жити щасливо?" від Teenergizer
Тому реєструйтесь за посиланням: http://bit.ly/2Jiuys3
Тому реєструйтесь за посиланням: http://bit.ly/2Jiuys3
А більше дізнавайтесь тут 👉 http://bit.ly/2HKfAxT
Smart School: разумное управление школой
26 апреля 2018 в 15:00
Живой вебинар, призванный рассказать директорам школ и учебных заведений после школы, другим образовательным организациям, работающим в области среднего образования на платформе для управления учреждением, которая позволяет:
- легко управлять общением между родителями, студентами и администрацией;
- управлять расписанием и его изменениями;
- управлять учебными материалами;
- анализировать посещаемость;
- на основе простого и понятного Office365 для образовательных учреждений.
Вебинар будет доступен в записи; для получения материалов, пожалуйста, зарегистрируйтесь →https://info.microsoft.com
Agenda
15.00 начало вебинара
15.50 сессия вопросов-ответов
15.00 начало вебинара
15.50 сессия вопросов-ответов
Докладчики
понеділок, 23 квітня 2018 р.
Всеукраїнський день психолога
У понеділок, 23 квітня, в Україні відзначають своє професійне свято психологи. Як відомо, іноді людині важко утримати тягар проблем на своїх плечах, і вона може втратити надію, віру в себе, а найголовніше — своє здоров'я. Уникнути цього нам допомагають мудрі поради досвідчених фахівців — психологів. Один з видатних психологів минулого століття Жан Піаже (Jean Piaget) передбачив, що в 21 столітті психологія стане однією з провідних наук. Судячи з усього, його прогноз починає збуватися. Це висловлювання прозвучить ще більш знаково, якщо згадати, що офіційне визнання психологія отримала менше півтора століть тому.
Історія свята
У 1879 році німецький психолог Ст. Вундт відкрив у Лейпцигу першу лабораторію експериментальної психології. За минулий час психологія накопичила безліч унікальних фактів і даних, що показують, знання людини про самому собі змінюють її стан і почуття. Психологію можна назвати наукою, що спостерігає за людиною через пізнання. У новому тисячолітті професія психолога стає все більш популярною, в тому числі і в Україні. В будь-якій важкій ситуації ми звертаємося за допомогою до фахівців.
Зазначимо, що кожен психолог, що консультує людей, бере на себе величезну відповідальність. Адже від його особистої майстерності і знань багато в чому залежить результат консультування, а значить і здоров'я, а часом і життя клієнта.
неділя, 22 квітня 2018 р.
#МАЛЯТА НА ТАТА
Ініціативна група рівні у кривому спільно із Центром гендерної освіти Криворізького державного педагогічного університету запрошують 28 квітня 2018 р. з 13:00 до 14:30 на панельну дискусію «Малята на тата» на базі Криворізького державного педагогічного університету (пр. Гагаріна, 54, ауд. 426).
Зустріч присвячена перебуванню чоловіків в офіційній декретній відпустці, законодавчим нормам в цьому аспекті, особистому досвіду батьків-криворіжців і практикам європейських країн.
- Сергей Мариничев (Serhii Marynychev), депутат районної ради, батько у офіційному декреті;
- Тетяна Дороніна, докторка педагогічних наук, професорка, зав. кафедри педагогіки КДПУ;
- Анна Атаманчук (Anna Atamanchuk), мама в декреті, громадська діячка;
- Назар Вознюк, практикуючий адвокат.
З рівних обов’язків жінок і чоловіків у соціумі, сім’ї, побуті та батьківстві виростають рівні можливості для усього суспільства.
Модераторка заходу – Anna Gatilova, співзасновниця ініціативної групирівні у кривому.
Новий дудл до Дня Землі
Героєм нового відео стала британський вчений Джейн Гудолл, яка розповіла про необхідність берегти дику природу.
Зазначимо, День Землі присвячено екологічним проблемам та питанням збереження природнього навколишнього середовища нашої планети. Вперше цей день був відзначений в 1970 році у США, а згодом його почали відзначати і в інших країнах світу. У цей день прийнято проводити екологічні акції та займатися озелененням вулиць. У деяких великих містах на жвавих вулицях з нагоди Дня Землі скорочують трафік, щоб зробити повітря чистішим.
День Довкілля у Довгинцівському районі!
21.04.2018 у Довгинцівському районі, як у всьому місті відбувся День Довкілля, у якому прийняло участь близько 5120 осіб.
Приведено до належного санітарного стану парк «Ювілейний», парк за ЦДЮТ «Дружба», парк «Залізничників», сквер біля монументу «Катюша», лісосмуги здовж мкр. «Східний 1» та зелені зони мкр. «Східний 2,3», прибрана зелена зона вздовж вулиць Дніпровське шосе, вул. Вечірньокутська.
Виконком Довгинцівської районної в місті ради висловлює подяку підприємствам та обслуговуючим організаціям району, мешканцям району, молодіжного виконкому та всім небайдужим, хто взяв участь у підтриманні санітарного стану району та міста.
Шановні мешканці та гості району, просимо вас дотримуватись правил благоустрою, не смітити та поважати працю тих, хто підтримує чистоту міста та району.
Проект «Безкоштовні курси української мови»
Проект Безкоштовні курси української мови існує більше трьох років і вже має 1795 випускників. Понад 80 активістів безкоштовно працюють по всій Україні, популяризуючи українську мову та культуру.
Ідея проекту «Безкоштовні курси української мови» народилася у 2012 році після прийняття одіозного закону про мови. Тоді громадські активісти та філологи об'єднались і організували широку мережу неформальних мовних курсів для тих мешканців України, які хотіли би вільно володіти державною мовою, але не мали можливості вивчити її або сприятливого мовного середовища, щоби підтримувати рівень.
Запит на вивчення української мови був і щороку він помітно зростає. Ми не лише набираємо більше груп, але розширюємо свою географію. Подібних альтернативних проектів немає ні на рівні держави, ні на рівні громадському.
Мета
На наших курсах усі охочі вивчають або удосконалюють володіння українською мовою шляхом інтерактивних занять і цікавих завдань від фахівців-філологів. Найперше працюємо над підвищенням рівня володіння державною мовою у регіонах України зі звуженою сферою вживання української через культурні, просвітницькі заходи, літературу, книжки, колективні щотижневі заняття із залученням істориків, поетів, музикантів.
У проекті беруть участь понад 80 волонтерів у 18 містах – це викладачі, координатори, дизайнери. Курси діють у Кіровограді, Житомирі, Вінниці, Херсоні, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Нікополі, Чернігові. Велику увагу приділяємо Східній Україні. До війни наші курси працювали в Донецьку, Луганську, Севастополі, а зараз проводимо заняття для переселенців у Києві (минулого року на них записалося 687 осіб), Львові й Тернополі. На підконтрольних Україні територіях курси працюють у Сіверодонецьку, Маріуполі, Дружківці, Краматорську, Слов'янську, Костянтинівці.
Що робимо
У рамках проекту популяризуємо українську літературу й українські книжки, спільно з місцевими активістами проводимо зустрічі з митцями, організовуємо акції для поповнення місцевих бібліотек сучасною літературою «Книжки на схід», просуваємо культуру купування і читання книжок з проектом пересувної книгарні «Книжковий форум на колесах», регулярно возимо допомогу нашим військовим та дітям у сиротинцях (особливо на зимові свята робимо велику акцію «Миколайчики на схід»), проводимо курси для переселенців, літні табори для дітей військових та дітей переселенців.
Що плануємо
- провести навчання для волонтерів – викладачів та координаторів;
- з вересня запускати новий набір на Безкоштовні курси української мови у 20 містах України;
- розробити нову програму Курсів з урахуванням трирічного досвіду проведення занять у різних регіонах України
- організувати цикл мистецьких поїздок на схід до дітей із казкарем Сашком Лірником, письменницею Дзвінкою Матіяш та іншими дитячим і дорослими письменниками
субота, 21 квітня 2018 р.
«Є-мова» – перша комплексна онлайн-платформа з вивчення української мови
Охочі вивчити українську онлайн уже сьогодні можуть зареєструватися на порталі й отримати доступ до навчальних матеріалів, практичних занять, відеолекцій і тестів.
Платформа «Є-мова» забезпечує комплексний підхід до вивчення української мови – практичні заняття, навчальні матеріали і відео, тестова перевірка знань, моніторинг успішності, атестація (сертифікація) знань, а також передбачає дистанційне навчання з викладачем за допомогою відеозв’язку на теми, вибрані слухачем.
У рамках проекту «Є-мова» ГО «Український світ» розпочала співпрацю з Міністерством освіти і науки України для узгодження навчальних програм задля подальшого ліцензування освітнього процесу.
пʼятниця, 20 квітня 2018 р.
#янебоюсьсказати
Зустріч з ініціаторкою Всеукраїнського флешмобу #янебоюсьсказати, авторкою однойменної «найвідвертішої книги для підлітків» Анастасією Мельниченко, під час якої планується поговорити про те, яким буває насильство і як не переступати межу.
Захід відбудеться 25 квітня 2018 р з 16:00 до 18:00 за пропозицією ініціативної групи «рівні у кривому» (створена з метою популяризації та сприяння гендерної рівності у місті Кривий Ріг) за підтримки Heinrich-Böll-Stiftung спільно з Гендер в деталях.
Вхід вільний, але для розуміння на яку кількість місць потрібна аудиторія, просимо попередньо зареєструватися за посиланням:
https://goo.gl/forms/ Fwg8U5s1nLIbHlaR2
Вхід вільний, але для розуміння на яку кількість місць потрібна аудиторія, просимо попередньо зареєструватися за посиланням:
https://goo.gl/forms/
четвер, 19 квітня 2018 р.
Найбільший урок у світі
Дивіться онлайн-тансляцію майстер-класу ‘Найбільший урок у світі’ для вчителів на нашій сторінці в Фейсбуці 21 квітня з 10.00 до 14.30. Ми презентуємо наш новий навчальний ресурс на платформі EdEra, проведемо урок про права дітей і сесію про інноваційні методики викладання.
Залишайте свої запитання щодо участі у проекті і проведення уроків у коментарях під час трансляції і ми зможемо відповісти на них. Приєднуйтесь до #FacebookLive і нашого проекту "Найбільший урок у світі", щоб провести урок про Цілі сталого сталого розвитку у вашій школі!
#LargestLessonUkraine #TeachSDGs #SDGs4Children Більше інформації про проект тут: https://uni.cf/2AqTr4k
Термометр прав людини
Чи готові ваші учні без упередження і стереотипів спілкуватись із іншими не залежно від національної приналежності, релігії, статті та фізичних можливостей? Це легко дізнатися. Спробуйте виміряти у вашому класі "температуру" толерантності та демократії!
Команда #DOCCU пропонує вправу "Термометр прав людини", яка покаже ставлення учнів до таких принципів демократії, як:
✔️ Повага до різноманіття;
✔️ Участь кожного;
✔️ Рівні можливості;
✔️ Повага до людської гідності;
✔️ Мирне співіснування;
Попросіть їх гарненько подумати та нанести на шкалу термометра своє відношення до цих принципів. Вправа стане в нагоді для закріплення знань про права людини та демократію. Знайдіть її в Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та прав людини -https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSea…/DisplayDCTMContent…
Більше цікавих вправ на платформі www.living-democracy.com.ua
Потенциал специалиста психологической службы системы образования и стратегии роста
Вице-президент Национальной Психологической ассоциации Катерина Бояршинова поделилась своим видением перспектив правового регулирования психологической помощи в Украине на Пленарном заседании конференции «Психологическая служба системы образования города Киева в условиях реформирования образования»
Проведение конференции приурочено Всеукраинскому дню психолога, который будем отмечать 23 апреля. В рамках конференции проведена панельная дискуссия «Потенциал специалиста психологической службы системы образования и стратегии роста» и линейка мастер-классов
Благодарим коллектив НМЦ практической психологии и социальной работы ИППО Киевского университета имени Бориса Гринченко и его заведующую Ольгу Васильевну Хмелевую-Токареву за подготовку и проведение мероприятия
Дебатний клуб у ШELTER+
Друзі! Вже з цієї суботи (21.04.18) починаються зібрання дебатного клубу. Усі старшокласники (7-11 класи), хто хоче спробувати себе в дебатах або дізнатися: що, як і навіщо, приходьте о 13:00 до КГЦ ШELTER+.
Дебати - інтелектуальна гра, в якій приймають участь дві команди, одна з яких підтримує резолюцію, а інша спростовує за допомогою аргументів, певної структури та за регламетом часу, вказаним форматом.
Приходьте й дізнавайтеся більше.
Армавірська, 28
вівторок, 17 квітня 2018 р.
субота, 14 квітня 2018 р.
Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи»
Мета заходу – визначення актуальних проблем психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в Україні та оптимальних шляхів їх вирішення.
До участі в конференції запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники. До 5 травня 2018 року потенційні учасники заходу мають надіслати на електронну адресу оргкомітету заявку на участь і тези доповіді (форма подання – у Програмі заходу).
Програма конференції
Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України
пʼятниця, 13 квітня 2018 р.
Нарада з класними керівниками закладів загальної середньої освіти Центрально-Міського району
12.04.2018 р. на
базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №60 пройшла міська
нарада з класними керівниками 1-11 класів закладів загальної середньої
освіти Центрально-Міського
району. Г. Мотижинець, головний спеціаліст управління освіти і науки виконкому
міської ради, довела до відома класних керівників інформацію про вимоги до
організації роботи класного керівника Нової української школи. Про
роль класного керівника у формуванні компетентностей учнів під час освітнього
процесу в закладах загальної середньої освіти доповіла методист КЗ
«Інноваційно-методичний центр» КМР М. Дудник-Тітаренко. Психологічну службу міста представляли Д. Москалюк,
практичний психолог КЗШ №65, та С. Шушаріна, практичний психолог
КНВК №35 «Імпульс».
середа, 11 квітня 2018 р.
Правове регулювання психологічної допомоги в Україні: стратегія європейської та загальносвітової інтеграції
Отримали найсвіжішу інформаційну довідку по правовим засадам надання психологічної допомоги та забезпеченню психічного здоров’я у Європейському Союзі, підготовлену Європейським інформаційно-дослідницьким центром на запит народного депутата України Oksana Bilozir
Докладний аналіз, який зробили співробітники центру, стане в нагоді робочій групі з підготовки проекту Концепції гуманітарної безпеки України та проекту Закону України «Про регулювання психологічної діяльності», яку буде створено при Міжфракційному депутатському об’єднанні Верховної Ради України «Сприяння захисту прав та соціальній реабілітації учасників АТО» на виконання 3 пункту Резолюції учасників Національного круглого столу «Правове регулювання психологічної допомоги в Україні: стратегія європейської та загальносвітової інтеграції» https://drive.google.com/file/d/1_MXcIJNCreK4hvjyBiPVBMEZDXAfiR2Q/view
понеділок, 9 квітня 2018 р.
Вебинар «Коучинг для всех, но не для каждого»
Вы узнаете:
1. Чем и почему коучинг интересен вам.
2. Какие вопросы решает коучинг.
3. И в каких вопросах коучинг будет полезен именно вам.
Что по чём
Желая донести информацию для широкой аудитории, мы сделали вебинар бесплатным. Для тех, кто собирался в ближайшее время посетить какой-нибудь тернинг, наш вебинар станет тренировкой и прояснением ключевых вопросов.
Где и когда
Вебинар – онлайн мероприятие, поэтому присоединяйтесь из любой локации с интернетом.
«Коучинг для всех, но не для каждого» состоится 10.04.18. с 20:00 до 21:30 по Киеву.
Продолжительность: полтора часа. Вспомните студенческие годы и отнеситесь к вебинару как к паре, которая в разы полезней, чем то, что предлагал вам ВУЗ.
Количество участников ограничено. К нам присоединятся всего 600 желающих. Учитывая, что программа бесплатна, они быстро набегут.
1. Чем и почему коучинг интересен вам.
2. Какие вопросы решает коучинг.
3. И в каких вопросах коучинг будет полезен именно вам.
Что по чём
Желая донести информацию для широкой аудитории, мы сделали вебинар бесплатным. Для тех, кто собирался в ближайшее время посетить какой-нибудь тернинг, наш вебинар станет тренировкой и прояснением ключевых вопросов.
Где и когда
Вебинар – онлайн мероприятие, поэтому присоединяйтесь из любой локации с интернетом.
«Коучинг для всех, но не для каждого» состоится 10.04.18. с 20:00 до 21:30 по Киеву.
Продолжительность: полтора часа. Вспомните студенческие годы и отнеситесь к вебинару как к паре, которая в разы полезней, чем то, что предлагал вам ВУЗ.
Количество участников ограничено. К нам присоединятся всего 600 желающих. Учитывая, что программа бесплатна, они быстро набегут.
Поэтому записывайтесь, пока есть вакантные места.
неділя, 8 квітня 2018 р.
Зі світлим Воскресінням Господім, ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Щиро вітаю Вас із Великоднем!
В цей день хочеться побажати блага та добра! Нехай в душі буде тепло та спокій, над головою мирне небо, а поряд люблячі і веселі рідні та друзі.
Нехай це свято подарує розуміння, гармонію та радість! Бажаю, щоб всі образи та незгоди зникли, а залишались у серці тільки любов та щастя!
В цей день хочеться побажати блага та добра! Нехай в душі буде тепло та спокій, над головою мирне небо, а поряд люблячі і веселі рідні та друзі.
Нехай це свято подарує розуміння, гармонію та радість! Бажаю, щоб всі образи та незгоди зникли, а залишались у серці тільки любов та щастя!
субота, 7 квітня 2018 р.
Квітневий журнал ІНСАЙТ у вільному доступі
Особливістю квітневого випуску є структурованість методичних матеріалів за трьома рубриками – «Робота з учнями», «Робота з педагогами», «Скарбничка психолога» https://drive.google.com.
Читайте четвертий випуск журналу, знайомтесь з досвідом роботи колег та не забувайте узагальнювати свій власний досвід практичної роботи і надсилати до журналу, щоб «розсіювати» його у віртуальному Інтернет-професійному середовищі.
.
Підписатися на:
Дописи (Atom)